معرفی برترین سایت های طراحی و کاتالوگ

معرفی برترین سایت های طراحی کاتالوگ

قصد داریم با معرفی برترین سایت های طراحی کاتالوگ شما را با طراحان حرفه ای طراحی و گرافیک آشنا کنیم. امروزه با رقابت شدیدی که در حیطه طراحی و چاپ وجود دارد، سایت های طراحی کاتالوگ بسیاری در جستجو مشاهده می شود. ولیکن تمامی صنف های کاری و اشخاص در جایگاه های متفاوت یک سازمان ترجیح می دهند با مجموعه ای همکاری نمایند که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی نیز باشند.

شایان ذکر است تحویل کار در زمان تعیین شده یکی از مزایای رقابتی هر مجموعه ای به شمار می رود. مجموعه ی ما نیز به نوبه ی خود جهت سفارشاتی که در حیطه ی چاپ دریافت می نماییم، با مجموعه هایی توانمند سعادت همکاری داشته ایم که از آن طریق افتخار چاپ سفارشات برند های معتبر کشور به پیشینه کاری ما افزوده شده است.

دو مجموعه برتر که افتخار همکاری با آنان را داشته ایم و جزو بهترین سایت های طراحی کاتالوگ به شمار می روند، سایت طرح گندم و مدرن طرح می باشد. مجموعه طرح گندم علاوه بر خدماتی مانند طراحی کاتالوگ در حیطه عکاسی صنعتی، عکاسی هوایی با هلی شات و ساخت تیزر تبلیغاتی نیز زبانزد است. مجموعه مدرن طرح نیز علاوه بر طراحی کاتالوگ در انواع طراحی های دیگر مانند طراحی جعبه، طراحی ست سالنامه، طراحی ست اداری و طراحی پوستر تبحر ویژه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *