شالنامه

سالنامه 99 مکتوب یا دفتری می باشد که اطلاعاتی را در مورد وقایع اتفاق افتاده در روزهای یکسال به صورت چاپ شده یا دست نویس ارائه می دهد. از جنبه ی تجاری، سالنامه ای که تقویم درون خود دارد، نقش موثری در حیطه ی بازاریابی و تبلیغات ایفا می کند. سالنامه مفهوم دیگری نیز دارد که نمونه های سالنامه جاودانه های ایران، سالنامه هنرمندان در سال های اخیر به چاپ رسیده اند و متفاوت از سالنامه ای است که شامل تقویم است و برگه های سفید دارد. سالنامه ای که دارای تقویم است و برگه های سفید برای نوشتار دارد، در پکیج ست چرم یا ست اداری به عنوان هدایای تبلیغاتی تقدیم مخاطبان می گردد. طراحان برجسته ی ما با طرح چشم نوازی، محصولات یا خدمات ارائه شده برند سازمانی یا شرکتی شما را در برگه هایی از سالنامه به مخاطبان گرامی معرفی می نمایند به گونه ای که علاوه بر ارائه اطلاعات صحیح، فرد را ترغیب به خرید محصول یا استفاده از خدمات می نماید. می بایست خاطرنشان کرد کاربرد سالنامه فراگیر حوزه های اقتصادی، لجستیک، حقوقی و سازمان های مختلفی می باشد. کاربرد سالنامه علاوه بر ست اداری سازمان ها، به دلیل دارا بودن مورخ و داشتن فضایی برای یادداشت، برای فیلد های مانند انبار داری بسیار کارا می باشد. یقینا سالنامه جزو هدایای تبلیغاتی مفید محسوب می گردد چرا که برای تمامی قشرهای یک جامعه از محصل ،دانشجو و نویسندگان تا تمامی کارمندان یک ارگان مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه عظیم چاپ گندم از نخستین مرحله طراحی گرافیکی و ایده پردازی تا آخرین مرحله چاپ را به طور اختصاصی در مجموعه خود، تحت نظر کادرهای حرفه ای و مجزا به انجام می رساند. این مجموعه در پکیج ست چرم خود، سالنامه هایی با طرح هایی بسیار متنوع به عنوان هدایای تبلیغاتی سال 99 ارائه می کند :

انواع سالنامه :

سالنامه خشتی کیف دار

  • سالنامه دوختی جلد کش دار
  • سالنامه دوختی جلد ترمو پلاک دار
  • سالنامه دوختی جلد سه لت زبانه دار
  • سالنامه دوختی جلد قفل دار
  • سالنامه دوختی جلد طرح برگ
  • سالنامه دوختی جلد مگنت جا مدارکی
  • سالنامه دوختی رقعی جلد نرم
  • سالنامه دوختی اروپایی گردشگری
  • سالنامه دوختی اروپایی جلد طرح برگ
  • سالنامه دوختی اروپایی جلد تیغی کش دار براق
  • سالنامه دوختی اروپایی جلد ابری مات
  • سالنامه دوختی اروپایی جلد لب لاکی کاغذ کرم
  • سالنامه دوختی اروپایی هفتگی جلد نرم کاغذ کرم
  • سالنامه فنری دیوایدردار، سالنامه ارگانایزر خودکار دار
  • سالنامه ارگانایزر رمزدار، سالنامه ارگانایزر مگنتی
  • سالنامه ارگانایزر سه لت قفل کشویی
  • سالنامه ارگانایزر سه لت هلالی
  • سالنامه فنری اروپایی دو روزه جلد سه لت مگنتی کاغذ کرم
  • سالنامه 8/1 باهم جلد سه لت کاغذ کرم
  • سالنامه 8/1 دو روزه جلد نرم کاغذ کرم

سالنامه تبیلغاتی

سالنامه تبیلغاتی یکی از بهترین انواع هدیه تبلیغاتی برای تجارت شماست.مجموعه چاپ گندم با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن، تمامی خدمات چاپ سالنامه تبلیغاتی و حتی طراحی آن را با هر ابعاد و فرم دلخواه مد نظرتان طراحی می کند و به چاپ می رساند. سالنامه به دلیل دارا بودن تقویم و مناسبات و فضا برای نوشتن و یادداشت کردن، کاربرد بسیار فراوانی دارد. نوشتن سالنامه در بعضی موارد بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد، چرا که در مواردی همچون بازرگانی،حقوقی ،انبار داری یا تولیدی می تواند جنبه ی قانونی داشته باشد.کاربرد سالنامه در هدایای تبلیغاتی مختلفی مانند ست چرم، ست اداری و ست رومیزی قابل ارائه می باشد. سالنامه تبلیغاتی ارزان به روش افست انجام می گیرد. در روش چاپ افست برای سالنامه های تبلیغاتی علاوه بر قیمت مناسبی که نسبت به روش های دیگر دارد، دارای کیفیت بالاتری نیز می باشد.یکی از افتخارات این مجموعه است که مشتریان آن به عنوان ارائه دهنده ی خدمات چاپی با کیفیت، از آن یاد می کنند.مواردی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی دیگر که مدت زمان بیشتری نزد مخاطبان می مانند، برند تجاری شما را بیشتر برای ذهن افراد یادآوری می کند و ایجاد این حس آشنایی با برند شما نزد افراد میتواند تاثیر بسزایی در ماندگاری و رشد مجموعه ی شما بگذارد. ابعاد و سایزهایی که سالنامه و سر رسید را شامل می شوند، می تواند در سایزهای بزرگ و کوچک باشد،از اندازه های معمول سر رسید یا سالنامه به طور تقریبی مانند قطع کتاب می توان به سال نامه های زیر اشاره نمود :

  • سالنامه سلطانی
  • سالنامه وزیری
  • سالنامه اروپایی
  • سالنامه رحلی
  • سالنامه رقعی
  • سالنامه پالتویی
  • سالنامه خشتی
  • سالنامه ارگانایزر
  • سالنامه جیبی

انواع سالنامه ها به سه مورد سالنامه فنر، سالنامه دوخت و سالنامه ارگانایز تقسیم بندی می شود.این مجموعه با تیم طراحی مبتکر و کادر متخصص چاپ خود با توجه به خواست شما می تواند به طوری کاملا اختصاصی، طراحی و چاپی مخصوص و متفاوت را برای افرادی که میخواهند سالنامه خاصی داشته باشند، ارائه کند. برای جویا شدن از قیمت سالنامه تبلیغاتی می توانید با کارشناسان مربوطه و شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

سالنامه 99

سالنامه 99 با طرح های متنوع، با نزدیک شدن به سال جدید، میزان سفارش سالنامه 99 با افزایش چشمگیری روبرو است. مجموعه چاپ گندم برای ارائه هدایای تبلیغاتی خود به ویژه سالنامه 99 ، انواع متنوعی مانند سالنامه دوختی اروپایی، سالنامه سه لت وزیری، سالنامه ارگانایزر، سالنامه قاب دار، سالنامه رمز دار، سالنامه فنری اروپایی را در نظر دارد. طراحان مجرب و خلاق این مجموعه با طراحی چشمگیری، برند تجاری شما را در قالبی از صفحات، در نگاه مخاطبان ماندگار می سازند. سالنامه به دلیل فضای نوشتاری که به همراه تاریخ روز درون خود جای داده است، برای تمام قشر سنی در هر جایگاه و موقعیتی قابل استفاده می باشد. یکی دیگر از کاربرد های مفید سالنامه، ثبت خاطرات و رویداد ها با روز و ساعت دقیق آن می باشد که با هدف یاد آوری مسائلی از گذشته و جمع آوری و نگهداری آنها داده های بسیاری تولید می شود که در آینده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یادداشت وقایع در هر صنفی که مشغول به کار باشید، از جمله فیلد مالی، لجستیک و انبارداری، نویسندگی و مواردی از این دست بسیار مفید واقع می گردد. سالنامه 99 که در این مجموعه ارائه می گردد در اندازه و قطع های متفاوتی مانند سالنامه رقعی، سالنامه ارگانایزر، سالنامه سلطانی، سالنامه رحلی، سالنامه خشتی قابل ارائه می باشد. یکی از ایده های نابی که در سال جدید برای سالنامه 99 خود می توانید پیاده سازی کنید، قرار دادن چند برگ از تبلیغات محصول یا خدمات شرکت خود لابه لای برگه های سالنامه می باشد که می تواند به صورتی جدا کننده، بین شروع فصل جدید و پایان فصل قدیم قرار گیرد. سالنامه چه به صورت ست اداری چه به صورت هدایای تبلیغاتی کاربرد زیادی برای رده های سنی متفاوت با هر جایگاه و شغلی که مشغول آن هستند، دارد. در نظر بگیرید ساده ترین کاربرد سالنامه برای محصل های دبیرستانی است که جهت برنامه ریزی کنکوری خود و حل تمرین های متفاوت به جای دفاتر و برگه های سفید بدون تاریخ می توانند از سالنامه بهره گیرند، که هم زمان را داشته باشند و هم به عنوان حل تمرین و چک نویس از آن بهره گیرند. پیچیده ترین کاربرد سالنامه در حوزه های متفاوتی مانند تولیدی، حقوقی، بازرگانی، لجستیک و انبارداری است که می توان از جنبه قانونی مورد استفاده قرار گیرد. یکی از بهترین جلد هایی که می توانید برای سالنامه 99 خود ارائه دهید، چرم می باشد که این مجموعه با طراحی هایی بسیار ویژه و رنگ های چشم نوازی مورد پسند بسیاری از افراد می باشد.

سالنامه 99 تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه ی تبلیغاتی برای تجارت شماست. مجموعه چاپ گندم با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن، تمامی خدمات چاپ سالنامه تبلیغاتی و حتی طراحی آن را با هر ابعاد و فرم دلخواه مد نظرتان طراحی می کند و به چاپ می رساند. سالنامه به دلیل دارا بودن تقویم و مناسبات و فضا برای نوشتن و یادداشت کردن ، کاربرد بسیار فراوانی دارد.نوشتن سالنامه در بعضی موارد بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد، چرا که در مواردی همچون  بازرگانی ، حقوقی ، انبار داری یا تولیدی می تواند جنبه ی قانونی داشته باشد. سالنامه تبلیغاتی ارزان به روش افست انجام می گیرد. در روش چاپ افست برای سالنامه های تبلیغاتی علاوه بر قیمت مناسبی که نسبت به روش های دیگر دارد، دارای کیفیت بالاتری نیز می باشد. یکی از افتخارات این مجموعه است که مشتریان آن به عنوان بهترین شرکت تبلیغاتی سالنامها از آن یاد می کنند. مواردی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی دیگر که مدت زمان بیشتری نزد مخاطبان می مانند، برند تجاری شما را بیشتر برای ذهن افراد یادآوری می کند و ایجاد این حس آشنایی با برند شما نزد افراد میتواند تاثیر بسزایی در ماندگاری و رشد مجموعه ی شما بگذارد. ابعاد و سایزهایی که سالنامه و سر رسید را شامل می شوند می تواند در سایزهای بزرگ و کوچک باشد ، از اندازه های معمول سر رسید یا سالنامه به طور تقریبی مانند قطع کتاب می توان به سالنامه سلطانی ، سالنامه وزیری ، سالنامه اروپایی ، سالنامه رحلی ، سالنامه رقعی ، سالنامه پالتویی ، سالنامه خشتی ، سالنامه ارگانایزر و سالنامه جیبی اشاره کرد. برای جویا شدن از قیمت سالنامه تبلیغاتی می توانید با کارشناسان مربوطه و شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با تیم طراحی مبتکر و کادر متخصص چاپ خود با توجه به خواست شما می تواند به طوری کاملا اختصاصی، طراحی و چاپی مخصوص و متفاوت را برای افرادی که میخواهند سالنامه خاصی داشته باشند، ارائه کند.