تقویم تبلیغاتی سال 99

تقویم تبلیغاتی سال 97  با طرحی جدید و مدل های متنوع در مجموعه چاپ گندم، تقویم رومیزی یکی از پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است که می تواند مهمان میزکاری و یا میز شخصی افراد شود و نام برند تجاری محصولات یا خدمات شما را بر ذهن مخاطب ماندگار سازد. اگر تمایل به صرفه جویی در هزینه سفارش تقویم رومیزی خود دارید، این مجموعه می تواند طرح هایی آماده را خدمت حضورتان ارائه کند که با توجه به سلیقه ی شما تغییراتی اعمال می شود و در قسمت های مشخص شده لوگوی شرکتی و محصول یا خدمات شما به گونه ای چشمگیر معرفی خواهد شد.چنانچه میخواهید نام برند شما و معرفی خدمات یا محصولاتتان به گونه ای خوشایند بر روی تقویم رومیزی مخاطبانتان بدرخشد و میان تقویم رومیزی های دیگر بی همتا جلوه کند، می بایست از تقویم رومیزی اختصاصی بهره گیرید که طرح آن به گونه ای خاص و ناب صرفا برای شرکت شما طراحی خواهد شد.

در تقویم رومیزی کامپیوتر معمولا تعداد برگه ها در رنج 13 یا چهارده برگه می باشد ولی در صورت درخواست شما میتوان به صورت هفتگی هم آن را طراحی کرد و به چاپ رساند. از انواع تقویم دیواری می توان به تقویم دیواری 4 برگ ، تقویم دیواری تک برگ ، تقویم دیواری 12 برگ و تقویم میلادی به زبان انگلیسی اشاره کرد که پرکاربرد ترین آن تقویم دیواری ماهگرد است که 12 برگ می باشد که می توانیم یک برگه را هم صرفا جهت تبلیغات شما اختصاص دهیم که جمعا 13 برگ بشود. تقویم رومیزی چوبی یکی از انواع بسیار شکیل و جذاب تقویم رومیزی برای میز کاری شما بزرگوارن می باشد که مسلما هزینه ی بالاتری نسبت به تقویم رومیزی عادی دارد.یکی از مزایای تقویم 1399 رومیزی این است که فرد با یک نگاه به راحتی تمام روز های ماه را می تواند تماشا کند و برنامه ریزی های مورد نظر خود را بر طبق آن انجام دهد. جستجو هایی بیشمار برای تقویم رومیزی 99 انجام شده است که این مجموعه با اگاهی از مورخ سال بعد و با طراحی دلخواه شما تقویم رومیزی سال 99 را تقدیم حضورتان خواهد کرد. این مجموعه نیز سالنامه 99 را با طراحی ست با تقویم رومیزی یا تقویم دیواری تقدیم حضورتان می کند.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی سال 99 به عنوان پر سفارش ترین هدایای تبلیغاتی، به نکو داشت آغاز سالی جدید، می تواند با طرحی چشم نواز و امید بخش مهمان منازل یا محل کار شما و مخاطبان مورد هدف تان باشد. مخاطبانی که از سازمان یا شرکت شما تقویم رومیزی تبلیغاتی هدیه می گیرند، بی شک نام برند تجاری تان در خاطر فرد ماندگار خواهد شد و به هنگام خرید محصول یا استفاده از خدمات، میان انتخاب های موجود برند شما را انتخاب خواهد کرد چرا که حس آشنایی نزدیکی به آن پیدا کرده است. تقویم رومیزی 99 علاوه بر کاربردی که در هدایای تبلیغاتی دارد، برای ست ادرای ارگان ها و سازمان های مختلف بسیار پر کاربرد است. برای فیلد هایی مانند لجستیک و انبار داری، پذیرش و منشی و موارد از این قبیل تقویم رومیزی اداری برای زمان بندی و برنامه ریزی امور مهم کاری، ضرورت ویژه دارد. تقویم رو میزی علاوه بر کاربرد مهمی که در محل کار برای اشخاص دارد، در منزل هم مورد استفاده ی افراد محصّل، دانشجو و همینطور افراد عادی خانواده قرار می گیرد. یکی از موارد شکیل برای ست اداری سازمان شما مخصوصا برای میز مدیران، تقویم رومیزی چوبی می باشد که می توان در طرح ها و ابعاد متنوعی آن را عرضه کرد. تقویم رومیزی چوبی به ویژه برای فضا ها و اتاق های که دکوراسیون قهوه ای شکلات دارند، بسیار شیک و جذاب جلوه خواهد کرد. چنانچه دارای ذوق هنری و خلاقیت هستید، پیشنهاد می گردد از تقویم رومیزی فانتزی استفاده کنید. طراحان خوش ذوق و مبتکر این مجموعه با ایده پردازی خلاقانه ای تقویم رو میزی فانتزی جذابی برای میز مطالعه یا میز کاری شما طراحی خواهند کرد. مجموعه چاپ گندم با طراحان  برگزیده که آشنایی به صنعت چاپ دارند و کادری متخصص و تجهیزات  پیشرفته در زمینه چاپ، تمامی لوازم ست ادرای، هدایای تبلیغاتی از جمله سالنامه، تقویم رومیزی و موارد از این قبیل را در قالب ست های چرم و طرح های جذاب و متنوع تقدیم شما بزرگواران می نماید. یکی از مزیت های تقویم رومیزی تماشای آنی روزهای یک ماه با مناسبت های مرتبط با آن، در یک لحظه می باشد و جهت برنامه ریزی ماهانه برای تمامی اقشار جامعه از کنکوری ها تا کارکنان یک شرکت در فیلدهای مختلف، مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. چنانچه در پی تقویم رومیزی ارزان هستید، با توجه به نیاز شما و طرح ها و تبلیغاتی که با توجه به سازمان یا شرکت خود در نظر دارید، تقویمی ارائه می دهیم که برای شما مقرون به صرفه باشد.