هدیه تبلیغاتی ساعت

هدیه تبلیغاتی ساعت

هدیه تبلیغاتی ساعت یکی از پر پر مصرف ترین هدایایی است که مورد استفاده تمامی افراد یک جامعه قرار می گیرد. ارائه هدیه تبلیغاتی ساعت با لوگو و نام تجاری شما به دلیل اطلاع افراد از گذر زمان در روز، مکررا مشاهده خواهد شد و نام شرکتی شما در ذهن افراد نقش خواهد بست. هدیه تبلیغاتی ساعت در انواع مختلفی مانند عقربه دار، مچی ،دیواری، رومیزی، دیجیتال و فانتزی ارائه می گردد. معمولا صفحه ساعت دیواری تبلیغاتی کاملا سفید طراحی می گردد تا بر حسب سلیقه شما ایده ی طراحی تایید گردد و با چاپ سیلک و یا رنگی افست ، به چاپ برسد.

ساعت تبلیغاتی به شرط کیفیت بالا در عواملی می تواند با عمر بیشتر، افراد زیادی را تحت تاثیر برند شما قرار دهد. از دسته این عوامل موتور ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد که می تواند در سه نوع راست گرد، چپ گرد و روان گرد ارائه گردد که به طور معمول موتور آنها ساخت چین، تایوان و غیره می باشد و دارای گارانتی است. از عوامل دیگر میتوان به جنس هدیه تبلیغاتی ساعت اشاره نمود که در مدل های فلزی، چوبی ، پلاستیکی و یا ترکیبی از هر دو یا هرسه آنها باشد.

هدیه تبلیغاتی ساعت مچی بیشتر برای قشر سنی نوجوان کاربرد دارد. مخصوصا انواع فانتزی آن، برای این گروه سنی بسیار جذاب جلوه می نماید. هدیه تبلیغاتی ساعت دیواری اکثرا برای افراد جوان و میانسال کاربرد فراوانی دارد. در هدیه تبلیغاتی ساعت، تنوع در طرح و رنگ و شکل می تواند بیننده را ترغیب نماید تا مدل های مختلف را مشاهده نماید  و بخواهد یکی از آنها را داشته باشد و همین موضوع باعث می شود تلنگری برای خرید کالای شما در ذهن فرد ایجاد نماید. مجموعه چاپ گندم انواع هدایای تبلیغاتی جدید در طرح های متنوع را بسته به سلیقه شما ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *